Saturday, October 30, 2010

Selamat Hari Lahir ke -23

(Heppy Besday !! 23 tahun dah ..dah tua dah dah dekat dengan mati dah..huhu )


salam...ya Allah , penatnya badan..tak perasan dah dekat jam 4 pagi dah rupanya..penat sebenarnya study ni, tapi tak mengapa sebab semua ni jihad buat orang yang sama-sama study macam diri ini.

sebenarnya tadi tiba-tiba teringat kan gambar besday hari tu , tu yang duk menatap sekejap gambar-gambar tu buat hilang bosan..rupanya dah besar dah diri ni dah jejak pun 23 tahun,ermm jap-jap nak wat pembetulan ,diri ni memang dah besar sejak lama dah ,bak kata kawan-kawan ' ko ni kecik-kecik dah besor ' ..hehe. Apapun syukur sangat sebab masih lagi dapat hidup dalam keadaan sihat dan masih mampu nak jalankan tanggunjawab..Terima Kasih Tuhan

bila fikirkan dah 23 tahun ni terfikir lah pulak , mana satu amal yang banyak dibuat sejak hidup kat dunia Allah ni dalam masa 23 tahun..agaknya amal buruk kot ? ke amal baik ? ermmm ntahlahh ..semoga Allah ampunkan dosa sepanjang 23 tahun ni dan Allah tetapkan hati dalam beriman dan ibadat pada nya..amin. sesungguhnya nak jejak kaki dalam syurga Mu itu adalah rahmat pemberian Mu..

Buat kawan serumah maaflah tahun ni tak dapat nak belanja kfc sebab kfc tu bidaah kot.hehehe.jgn marah.. walaupun tak dapat makan kfc tapi kita semua dapat pergi berbelanja di pasar borong jam 4 pagi pada malam 19 oktober 2010 ..hihi .best kenangan tu.dan esoknya dapat kita makan apa yang dimasak oleh besday boy ni..maaflah ye sebab masakan hari tu ada yang termasin..hehe,pepun dah kenyang dah..Alhamdulillah


( Sedap tak?? ada kek , ada ayam masak cili api ,sambal sotong ,sayur masak kicap ..semuanya tuan punya hari jadi ni masak untuk housemate dia kecuali kek beli kat tesco ..hihi )

Lastly, ucapan buat diri sendiri , Semoga Mohd Toriq ditetapkan iman, dimurahkan rejeki dan dipanjangkan usia dalam mengerjakan segala amalan mahmudah..ehh jap bila dh 23 nak tambah satu lagi doa lah ,mudah-mudahan dapat jodoh yang beriman dan rajin buat kerja rumah..hehehe...salam ,gud nyte dan sweet dream sahabat ku sekalian..wallahua'lam

No comments:

Post a Comment